צור קשר לפרטים נוספים



קבל ייעוץ עכשיו
03-5610605
Office@dorot.net

שירותי תפעול פנסיוני

מרבית האנשים המעוניינים להבטיח את עתידם ועתיד ילדיהם פונים לסוכן ביטוח מקצועי. תפקיד הסוכן לטפל בכל ענייני הביטוח הכוללים הפרשות פנסיה, ביטוח רכב או ביטוח לחו"ל. הסוכן מעניק גם שירותי תפעול פנסיוני, ובכך מרחיב את תחום התעסוקה שלו באופנים נוספים. אך סוכן ביטוח, טוב ככל שיהיה, לא יכול לטפל בעניינים רבים בבת אחת, ולכן הוא זקוק מדי פעם לחברה טובה אשר תסייע לו בשירותי התפעול.

שירותי תפעול פנסיוני – מה זה אומר

ההפרשות הפנסיוניות הן אולי הנושא החשוב ביותר לאחר עניין השכר עצמו. כל עובד מעוניין בקבלת שכר הוגן התואם את כישוריו, וכן בפנסיה טובה אשר תבטיח את קיומו וקיום משפחתו גם לעת זקנה. משום כך, שירותי תפעול פנסיוני כוללים פעולות רבות ומגוונות. אלה הן כמה מבין הפעולות הנפוצות:

  • הפקדת כספים – שירותי התפעול כוללים הפרשה חודשית של כספי העובדים מהמשכורת והפקדתם לגוף המוסדי הרלוונטי.
  • שירותי מידע – התפעול כולל העברת מידע על המבוטח, כדוגמת ההפקדות הפנסיוניות שבוצעו בעבורו, אל המוסדות המוסדיים.
  • טיפול בניירת – סוכן או חברה העוסקים בתפעול פנסיוני, עוסקים בין השאר בעניינים הביורוקרטיים שבין המעסיק לגופים הפיננסיים הכוללים ביצוע בקרה בין הארגון או החברה לבין הגופים האחראיים על קליטת כספי הפנסיה.
  • שיווק ביטוח – במסגרת שירותי תפעול פנסיוני יכול הסוכן או החברה המספקת את השירותים להציע תכניות פנסיוניות לעובד. פעולות אלה יכולות לחסוך למעסיק זמן יקר בהתעסקות בתשלומי הפנסיה של עובדיו, והוא יכול להתפנות לטיפול בנושאים חשובים יותר הנוגעים לעסק הפרטי שלו. 

דורותנט – תפעולים מקצועיים לעובד

אם אתה סוכן ביטוח עסוק המחפש סיוע מקצועי במתן שירותי תפעול פנסיוני, או אם אתם מעסיקים המעוניינים לספק את הביטוח הטוב ביותר לעובדים, זה הזמן לפנות לחברת דורותנט. החברה מציעה מגוון שירותי תפעול ומסייעת לסוכן לבצע את עבודתו נאמנה. הצוות המקצועי של החברה פועל במשך שנים רבות בתחום הפנסיה, והוא נותן שירות אמין והוגן, ללא ניגוד אינטרסים, המתאים הן לעובד והן למעסיק שלו. בחברת דורותנט תוכלו לקבל שירותים מגוונים הכוללים ממשק המתאים לצורכי העובד, ביצוע הצעת ביטוח לעובדים, טיפול במקרים שבהם העובד מקבל מכתב פיטורין או מתפטר מרצונו וכדומה. 

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני